Måndag

Ny dag och ny vecka. Tider bara rinner iväg. Hinner inte greppa tag om den. Men inget att göra åt. Mycket ska fixas och det är bara att bita ihop och fixa de. Förhoppningsvis tills denna vecka är slut har jag åstadkommit med några av de punkter som jag skrivit upp.

Ska fråga min vän om han kan fixa till min blogg lite. Den skulle inte få priset för 2010 finaste blogg. När han gjort de så ska ni få se på riktigt bloggande. Jag skrev tidigare att jag skulle byta blogg men det är inget som är aktuellt nu. Detta är min blogg och de som tycker att jag skriver dåligt behöver inte klicka sig in hit och om ni råka göra de så behöver ni inte läsa visst?

Jag vill ha internet hemma så jag kan använda min nya fina dator som ni gav mig. Den är så fin att jag inte vill ta ut den från lådan.

Just nu sitter jag i bibblan och kollar solglasögon. Har hittat några fina som jag skulle kunna använda flitigt i San Diego.

Min sommar är inte helt klar än. Kanske får jag jobb eller inte. Det återstår att se men för övrigt blir det ingen resa för det är jag inte i behov av. Ska ju bo i California i ett år baby, sol året runt.

Lite av den vackra staden






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0