Saknar

Inte mycket kvar att fixa innan jag lämnar Sverige. Dock inte för gott, bara ett år, men det kommer bli helt underbart år. Är lite nervös. Borde jag vara de? Ja kanske de. I allafall. Känns skönt att lämna Sverige. Behöver något nytt. Måste dock poängtera att jag kommer sakna min familj så otroligt mycket. Min mamma är i Turkiet så kommer inte hinna träffa henne innan jag åker. Kommer självklart sakna mina vänner, få är de men genuina personer som inte går att hitta någonstans. 

En tjej på jobbet sa till mig  att jag är för hård och borde förlåta. Jag är inte hård och jag förlåter. Vi snackar inte  idag med jag önskar er inget ont. Önskar er all världens lycka och framgång. Jag skulle inte neka er, men vi har bara ingen kontakt. Att vi inte har någon kontakt beror väl inte bara på mig eller? Aja ska inte bli för djup nu men alla er som jag en gång var vän med så ska ni veta jag är inte hård. Jag kan bli arg och säga dumma saker men det är bara ilskan som tar över. And i never ever judge people iallafall inte mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0