Oh yes

Gårdagen var helt fantastiskt. Gud vad jag kommer sakna er. Nu har vi smått börjat planera en avskedsfest/middag. Hahah vi satt och räkna. Det blev få men hellre genuina vänner än ett gäng med falska figurer. Jag har även bestämt vilka som får komma och besöka mig. Jag längtar tills ni kommer och hälsar på.

Iallafall gårdagen började med att jag, F, I och N gick till fridays efterjobbet och tog drinkar. Sen började vi röra oss mot Slussen där vi handlade från Subway, sen satte vi oss ner i gamla stan vid vattnet och åt. Matade ankorna med lite bröd och chips. I slängde ner sin cigarettfimp och stackars ankan trodde det va bröd så den stoppa de i munnen men spotta ut de direkt. F råkade spotta på ankorna. Hemska de är visst? Efter de gick vi runt gamla stan och sedan körde F oss hem. Och där tog dagen slut

By the way jag ska dela rum i USA med en tysk tjej..hmmm undrar hur hon är 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0