Min Familj

Utan er hade jag inte stått här idag. Utan er hade jag aldrig uppnåt mina mål. Utan er hade jag aldrig lyckats. Ni gav mig detta liv. Ni har givit mig ett liv med kärlek, respekt och glädje. Ni har visat mig olika vägar och låtit mig välja. Ni har alltid accpepterat mina val. Ni har stöttat mig i livet på alla plan. Ni har alltid funnits där för mig. Ni har tagit hand om mig när jag mått mindre bra. Ni har givit mig ett tryggt liv. Jag är er evigt tacksam och jag kommer kämpa för er. Göra er stolta. Aldrig svika er. Vara er lojala livet ut. Ni ska få tillbaka allt ni givit mig i livet men hundra gånger mer. Ni förtjänar det bästa. Folk har kommit och gått i våra liv min vi håller ihop, vi står vid varandras sida oavsett vad.


Jag lever och andas för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0