Min bästaste bästa vän

Fayo, du har varit min vän i flera år nu. Aldrig har du svikit mig. Aldrig har du fått mig att må dåligt. Aldrig har du tvivlat på mig. Aldrig har jag tvivlat på dig. Du har fått mig att uppleva riktig vänskap. Du har fått mig att känna mig betydelsefull när jag känt mig meningslös. Du har alltid funnits vid min sida. Du har lyssnat på mig när jag i flera timmar pratat om mina problem. Du har givit mig minnen som jag kommer gömma djupt i mitt hjärta. Jag är tacksam för att jag får vara din vän. Jag är tacksam för att du uppskattar mig så. Jag är tacksam för att du aldrig svikit mig. Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är min vän för livet. Min bästa vän. Jag kan med stor sannolikhet säga att jag aldrig kommer finna en vän som du. Jag kommer sakna dig så mycket när jag är i USA, men det kommer gå snabbt. Du är en vän för livet och jag längtar tills vi skapar fler minnen när jag är tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0