Känsla

Jag känner. En känsla som får mig att må så himla bra. Jag känner en fantastisk lycka som ger min tillvaro ljus. Jag känner något som många drömmer om. Det känns så bra. Allt är rätt. Men ändå så fel. Känslan att det finns ett slut på går inte att beskriva med ord. Den känslan gör ont. Jag försöker kväva den känslan med lyckan som jag känner nu. Ibland tar den dåliga känslan över. Jag får svårt att andas, känns som någon sliter ut mitt hjärta, stampar och spottar på de. Det gör ont. Vad ska jag göra? Jag mår bra nu men jag kan inte blunda för framtiden. Jag slits mellan jag vill och jag får inte. Varför känns det så rätt och underbart om det är så fel att det inte är tillåtet. Kanske känns bra för jag inte upplevt bättre? Jag vet inte, det enda jag vet just nu är att det känns bra,

Jag mår bra,
        Vi mår bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0