...

Kurdfest i lördags. Helt okej. Prissi hade det ju riktigt kul men detta är nytt för henne så hon är inte kräsen. Skolan rullar på, gör våra seminarium uppgifter lite när vi känner för de. Sitter ju nu och gör en som skulle vara inne igår. Hmm inget att skryta om men det gör jag faktist inte. Det är dåligt att inte lämna in i tid, fy fy fy på oss. Berfin var hos mig i helgen vilket var kanon kul. Hoppas hon flyttar hit snart och lever de tråkiga studentliv vi har tillsammans med oss eller hon kanske till och med sätter liv i studentlivet, vi börjar bli gamla behöver lite kick. Syrran är tillbaka från england så hon har bott hos min i några dagar men nu ger hon sig av till Växjö eller tråksjö som du kallar de för. Ja annars är allt som vanligt på södertörn, massa nytt folk men även massa skitfolk som är kvar och som inte har något bättre för sig än att snacka en massa skit. Livnärar sig på det. Skrattretande faktist hur tragiska och patetiska vissa kan vara. Ni äcklar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0