Blåa naglar

Druckit grön te med äppelsmak och ätit fruktsallad med Priscilla som gick vidare på en dejt. Jag sitter hemma som en gammal tant och kollar på tv och dricker mitt te. Börja tänka på min ålder och vad jag gjort av mitt liv? Jag har kanske inte gjort lika mycket som en annan 23 åring men jag kör i min egen takt. Ibland får jag ångest och känner mig lite smått värdelös eftersom jag inte hunnit med så mycket, jag har mig själv att skylla på för de eftersom jag inte utnyttjar tiden som jag har till förfogan. Jag har aldrig morgondagen garanterad så därför kanske jag borde utnyttja dagen som om det vore sista dagen i livet. Men sen undrar jag vad jag skulle göra om jag bara hade en dag kvar att leva? Jag skulle vilja spendera den med min familj och vissa släktingar. Men jag bor i stockholm och min familj i växjö, jag kan ju inte åka ner dit varje dag för jag inte är garanterad morgondagen. Ohh rörigt kanske men det snurrar i mitt huvud och jag känner stress men samtidigt lugn. Vill så mycket men gör så himla lite. En sak av alla de saker jag vill göra är att skriva intressanta saker så min blogg blir stor och känd men det känns omöjligt för vem skulle läsa min blogg som inte är min vän, någon i min omgivning, familj eller släkting. Inte så att du som läser min blogg inte känner mig eller?

Jag vill
    Jag vill
        Jag vill
           Jag SKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0