Regnar

Det regnar men jag känner en sådan glädje inom mig. Känns som något bra kommer ske inom närmaste tiden. Blev inte som jag planerat denna sommar. Inget jobb. Ska återvända till växjö men jag är inte ledsen över det. Kommer sakna Dig men det går snabbt. Blir träning träning denna sommar och sedan en tripp utomlands med tjejerna och förhoppningsvis följer Du också med. Letar för tillf'ället efter någon som vill hyra min lägenhet undersommaren så om du känner någon där ute som vill hyra en lägenhet från 1 juni till mitten av augusti så hör av er. Kan alltid lämna en intresseanmällan till länken kommentera. Eftersom sommaren i år innebär mycket fritid för min del så blir det en ständig uppdatering på bloggen så ni enstaka individer som läser min blogg kanske har något att roa med er i sommar.

Världen är min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0