Det var underbart

I fredags hade vi en överraskningsfest till min chilii villi Alle. Hon vart riktigt överraskad. Det bjöds på tacos och jag som brukar överrdriva lagade för en hel arme så det slutade med att vi även under lördagen umgicks hos mig och åt tacos och tårta. Självklart togs det bilder och dem kommer upp plus lite bilder från förra helgen. Idag var jag och syrran i stan med tjejerna från Finland och det var kul att träffa dem igen. Och idag så åkte Alle hem efter tre underbara veckor i stockholm men hoppas hon kommer snart igen. Här några underbara personer från diverse fester resterande valde att vara anonyma eftersom det kan förstöra deras karriär som politiker, strippare och gigilos. De första bilderna är från min födelsedagsfest.



Bara älskar skorna





Underbart god mat





Mina två systrar



Rubi and Me



Systrarna snygga



Jag och mina två systrar



Narin, födelsedagsbarnet Ceren, jag och Lisa



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0