Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Jaaah imorgon ska jag och I frossa massor med extra chocklad och allt sånt vi inte får äta resten av veckan. Igår blev det ingen bio för min del för syster och Alle ville se en film som jag redan sett så jag satt hemma och mysade för mig själv igår. Slutade med att jag gick och la mig kl 22. Fick en konstigt samtal igår kl 23:22 från dolt nummer. Jag svarade men halvsov och den enda jag minns var en kille som viskade men jag ha dock ingen aning vem det var. Ikväll blir det myspys med syster, Alle och Prissi. Vill även påminna er att det går bra med min träning och maten och mitt nya liv men imon blir det FUCKA UR....

Dagen fråga:

Vem är det som avögr vad som är rätt eller fel?

Dagens bild:


Kommentarer
Postat av: anonym bevakare

det är du själv som avgör om det är rätt eller fel!!

2009-03-07 @ 17:53:40
URL: http://onehappymotherfucker.blogg.se/
Postat av: Prissi

Kenneth Ritzen avgör vad som är rätt eller fel!

2009-03-07 @ 22:31:32
Postat av: Lis

Prissi tror att det är hon som avgör vad som är rätt eller fel.. men det är faktiskt jag!

2009-03-08 @ 01:44:25
URL: http://lisvesita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0