Titta...

...vad jag fick av Prissi, så gulligt. Blev helt tom på ord när jag fick den. Det enda som kom ut då var bara tack som är det vanligaste ordet när man får något fint av någon. Men jag skulle vilja komma på något eget som visar hur tacksam jag är. Men just nu står min hjärna tom (det ekar där inne) men när jag kommit på de kommer ni få vara dem första som läser det. Men tills vidare så vill jag säga att du är en helt fantastisk bästa vän. Puss

Här är den söta mirranda nallen (för er som inte vet va det är för nalle)



Finns ju någon som uppskattar min vänskap iallafall, så helt hopplös är jag inte

Kommentarer
Postat av: Prissi

<3

2009-03-17 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0