Sötnosen på besök

Jajamensan Alle är på besök hos mig och syster yster. Hon kom igår kväll. kvällen började med att vi satt och pratade och tog igen det vi missat. Sedan kom kompisarna över och vi hade det jätte roligt. Jag körde även en repris med mina goda kycklingburgare som jag fick mycket beröm för. Idag var vi hos frissan där syster och Alle fixade till håret hos världen bästa frisörska. Senare blir det bio med five punds som syrran kalla de för men ni alla förstår nog vilken jag menar. (till er som inte fatta seven pounds med will smith, mitt ex..känsligt ämne vill inte prata om det) Iallafall här kommer lite bilder från igår och idag.. Ha översende med att bilderna är tagna med mobilen








Syster yster som gömmer sig bakom sin hand och söta Alle.=)


Självklart får gästerna frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0