Helvete asså

Mitt nya liv börja spåra ut. Planerna va att vakna tidigt och gå träna men slutade med att jag vakna klockan två men jag ska fan träna. Och ärligt talat när fan börja det snöa? Har denna jävla snön inte gjort sitt eller? Och vad fan vill den åstakomma med när den kommer i mitten av mars? Just nu sitter en person i telefon och övertygar mig till att inte gå träna för att det är snö ute. Men inte ska jag träna ute säger jag då och då svarar personen med de är kallt ute och jag säger då jag ska ju inte gå ut med trosor. Samtidigt som jag sa detta fick jag bilden framför mig då jag springer runt i snön med trosor...Ingen gullig syn. Jag återkommer senare med dagens fråga eftersom jag pratar i telefon nu och ni som känner mig vet att jag inte kan göra två saker samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0