Godmorgon

Eller är det en god morgon? För mig är det lite sådär morgon. Vaknade med otroligt sug efter chocklad men får inte ät sånt så nu längtar jag så himla mycket tills söndag. Snart ska jag börja röra mig mot dramacenter och träna. Idag vill jag träna så hårt att jag spyr ut mina lungor. Hmm eller det kanske var att ta i lite men ni förstår nog vad jag menar. Ja så ligger det till. Men sen blir det seminarium som jag inte vill prata om så vi sätter punkt på det ämnet här.

Igår var det inte många som svara på min fråga och det tyder på att jag har jätte få läsare eller så orkar ni inte bara svara. Men dagens fråga är:

Varför möter man på vissa människor i livet och håller dem nära hjärtat när dem ändå sen bara ska dra och svika en?

Dagens bild:


Kommentarer
Postat av: Lis

För att du ska bli stark.. Sen efter ett tag kommer du att lära dig att urskilja dem bra från dem dåliga. Folk kommer inte kunna såra dig efter ett tag.

2009-03-04 @ 12:59:27
URL: http://lisvesita.blogg.se/
Postat av: Prissi

För att du ska lära dig att uppskatta din chilli Willi ännu mer och älska henne mer och mer och bara vara hennes vän tills döden skiljer er åt. Alltså ge henne all uppmärksamhet och all kärlek. Satsa alltså allt på henne. Hon är bäst. Bara ett förslag.

2009-03-04 @ 18:38:43
Postat av: dLo

Lis: moget och klokt svar må jag säga.



Prissi: lite egoistiskt svar men ibland är de klokt att vara lite av en ego. Min chilli villi

2009-03-04 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0