Fuskade

Ohh idag är en sådan dag som man vill ta chips godis glass och gömma sig under täcket och äta de bara. Det är just de jag gjort fast jag hade ingen godis så de blev bara glass chips. Samtidigt som jag åt de kolla jag runt mig ifall någon såg mig men sen kom jag på mig själv att jag bor själv och är helt ensam här. Orkar inte gå träna heller, vill bara ligga i sängen och inte röra på mig. Har en klump i halsen och den ger mig ångest. Näää nu ska jag gå gömma mig igen och jag kan inte fuska mer för jag ha inget kvar att äta, ser ut som en "ledsen clown"....

Dagens fråga:

Hur kan man säga att man älskar någon och sedan skada denna person?

Dagens bild:


Kommentarer
Postat av: Lis

För att man älskar sig själv för mycket!

2009-03-09 @ 18:56:36
URL: http://lisvesita.blogg.se/
Postat av: Prissi

Du är så vacker min ros.

Man skadar för att man älskar. För att vi är människor och vi sysslar med sånt. Tyvärr

2009-03-09 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0