En vis tatuerare...

..sade att man bör inte dö nyfiken. Jo det är sant till en viss del men vissa saker vill man inte veta i livet, oavsett hur nyfiken man är. Som typ att naturgodis inte är nyttigt. Prissi sa de till mig häromdan och den informationen hade jag lätt kunnat leva utan men aja ska inte släpa på den tanken mer. Annars går mitt nya liv ganska bra. Visst får jag sug efter chocklad och sånt onyttigt ibland men vafan de är inte länge kvar tills på söndag.

Jag har fått två svar på dagens fråga och de två som svarat är nog mina enda läsare men jag får skylla mig själv som uppdaterar den en gång i månaden. Men jag håller på att förbättra mig på de. Så jag hoppas på att om 1 månad kanske det är 4 st som svarar på min dagens fråga.

Här har ni en bild som kan tillfredställa era ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0