Det går bra

Nu har det snart gått två dagar av mitt nya liv och det går faktist bra men visst vill man ibland dra till 7-eleven och köpa en brownie kaka och trycka i sig den men fan de får jag ju inte göra för det är inte en del av mitt nya liv. Men jag och I har bestämt att vi har söndagar som den dag då vi får äta allt sånt där för annars dör vi. Och jag vet med säkerhet att ni kommer sakna oss om vi dör så egentligen gör vi er alla en tjänst.

Var i skärholmen med Prissi idag och köpte en svart fin väska som jag är lite småkär i. Sen gick vi hem till henne och drack te och pratade om allt som inte rörde skolan för så fort de kom på tal så kolla vi på varandra och sa "det vill vi inte prata om" men jag tror att en dag kommer vi kunna sitta som två vuxna människor och prata om skolan utan att få panik och se ut som om vi ska bajsa ut en kaktus. Just ja vi båda köpte kalender idag också. Känns vuxet. Min kalender innehåller plastfickor jag kan lägga dit lite bilder men det är inte alls vuxet för tänk er om jag skulle ha denna bilden i min kalender:



Fett seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0