Att jag aldrig lär mig...

Saker jag tycker är fel förväntar jag mig att de som är nära mig också ska tycka det är fel, speciellt du men jag borde lära mig att hålla saker och ting för mig själv här efter.

Jag är bara så jävla trött på alla onödiga människor i min omgivning som är allt jag ogillar. Fett tillgängliga till det motsatta könet, fett kåta efter bekräftelse och riktiga utnyttjare. Ser ni inte er själva i spegeln? Skäms ni inte över det ni ser? Eller är det bara jag som skäms av att kolla på er?...Jag ska inte slösa en endaste tanke på er mer ni är inte värda min energi eller uppmärksamhet så gör det ni är riktigt duktiga på sök uppmärksamhet från andra som är blåsta nog att ge er den.


Jag är den enda som förstår dig snygging

Kommentarer
Postat av: Lis

Fett tillgängliga till det motsatta könet, fett kåta efter bekräftelse och riktiga utnyttjare. Fett taskigt att lägga ut mig på bloggen så :)

2009-03-16 @ 09:47:41
URL: http://lisvesita.blogg.se/
Postat av: Prissi

jaaa, tack för att du snacka om Lis så där

2009-03-16 @ 11:43:57
Postat av: dLo

Hahhaahahahha....mena inte någon av er två...puss på er båda

2009-03-16 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0