Vädret i sverige lider av..

...Schizofreni. Helvete. Ena minuten regnar det och andra minuten är det soligt. Det börjar bli lite tröttsamt... Igår grillade vi under väldigt sjuka omständigheter. Först var det regn/storm efter knapt en minut vart det soligt och skönt. Sedan efter 20 minuter regna det på ena sidan av gården men andra sidan var det soligt. Jag blir ju förfan knäpp. Men för övrigt är allt bra.

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra liksom dem andra dangarna sedan jag kommit hit. Visst är det skönt att chilla och bara vara men det börjar kännas riktigt ensamt då syrran åkt till London och ska vara där i 3-4 månader och jag ska åka till henne och shoppa en massor med extra..

Igår satt jag och tänkte på hur man ibland önskar att man var ett barn igen men ska jag vara ärligt så önskar inte jag det ljust nu iallafall. Orka gå igenom den perioden igen. Första mensen då jag inte hade någon aning om vad som hände. Tuttarna växer. Kroppen börjar forma sig med digantiska kurvor. Ähh som tur är allt det över. Snart kanske jag bildar min egen familj och kan se mina barn gå igenom den jobbiga perioden så jag kan njuta lite men helvet glömde att klimakteriet väntar på mig längre fram... Nää nu blev det för mycket tankar på en och samma gång. Lämnar mina tankar och drar..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0