Sommar och sol

eller det är ju inte mycket till sol men jag har hoppet kvar att solen kommer titta ut inom kort tid och göra oss alla bruna och snygga. Detta året gick riktigt snabbt och nu står jag här 6 månader eller kanske 1 år närmare min examen. Inte studenten då man dagen efter vaknar med ångest gällande vad jag ska göra här näst. Men nu vet jag vad jag ska göra och det är absolut att börja jobba och tjäna pengar för jag börja bli trött på att CSN i mitten av månaden bestämmer sig för att ta slut. Jag har lite saker kvar att fixa innan 2010 och insallah så klarar jag av det. Och om allt går som jag vill att de ska gå så blir det inte nyår i Sverige iallafall. Ojdå varför börjar jag skriva om nyår redan nu? Solen har inte ens börjat titta fram men ähh....

Idag fyller min söta lillebror 18 år, känns som jag bytta hans blöja redan igår. Tiden springer iväg och ibland känns det som om jag inte tar vara på den. Men varje dag lovar jag mig själv att förbättra mig så INSALLAH. Jag och du har ju börjat vår tväling och jag vet redan nu att jag vinner så jag ser framemot priset som du ska ge mig.

Fikade men rubi för sista gången på arom för den här terminen idag. Det var myspys och sen fick vi besök av dig. Trevlig pratstund men nu måste jag hem och packa. Söndag beger jag mig till Växjö.

Du förgyller min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0