The end

Tjejen jag lärde känna igen är inte den du är idag.  Eller kanske du alltid var sådan men inte visade ditt rätta du. Eller kanske är det jag som fastnade för dina ord men blundade för dina handlingar. Men jag öppnade ögonen. Du säger att jag är en dålig vän som stack ifrån dig. Du säger det säkert till alla runt om kring dig och på bloggen skriver du saker som att du saknar mig. Men när jag skickar ett sms så svarar du inte. En sak har jag fattat med ditt spel och det är att få lilla dig att framstå som ett offer och mig som en elak vän. Men som du skrev i ditt tidigare inlägg, IT TAKES TWO BABY. Jag ångrar att jag skickade det smset till dig den kvällen. Jag har inte gjort dig något illa. Jag gjorde det som var rätt för mig. Jag följde min instinkt vilket var helt rätt. Nu är det över. Mitt sista inlägg angående detta ämne. Vad du skriver och säger efter detta är ditt eget val men DU själv vet att jag är en jätte bra vän. Om du vill fortsätta söka medlidande från andra genom din blogg så absolut be my guest. Anyway this book is finished and so is all hope for us to be friends again.

The end


Kommentarer
Postat av: Anonym

var er vänskap verkligen så illa? detta var skrivet i din blogg :)



Till prissi

För snart två år sen kom du in där i klassrummet, sen som vanligt=)...Så kaxig såg du ut men ack så fel man kunde ha. Idag kan jag beskriva dig med ett ord Underbar. Inte är du bara min vän utan du är min pelare i klassen, du har varit min motivation och förebild när det gäller träningen. Ditt hjärta är fläckfritt och din ödmjukhet skiner genom dina ögon. Din skönhet finns ingenstans på denna jord. Jag är glad att vi kommit varandra nära och uppskattar din vänskap, dig som person och varje sekunde med dig är helt obeskrivligt lugnande, trevligt, helt klart underbart. Du är en fantastisk vän, tjej, dotter och syster. Du giver mig mycket glädje och trygghet.

Du är en vän alla önskar



2009-06-21 @ 16:45:55
Postat av: Dlo

Orka vara anonym. Skriv ditt namn istället för du vet ju tydligen att den texten handlar om den personen som du kopiera in inlägget på. Men svar på din fråga.



Jo vår vänskap var fin men inget varar för evigt plus att jag nämnde ju i mitt inlägg att jag var blind men nu har jag öppnat mina ögon och insett var du är för människa.

2009-06-21 @ 17:53:59
Postat av: Anonym

Jag behöver inte tala om vem jag är, det är bara en person utan betydelse i detta sammanhang. En person som bryr sig om Henne men även om eran vänskap och det är väldigt tråkigt att det vände så tragiskt. inget illa mot dig eller mot henne och jag borde inte ens bry mig om inlägget men ville bara påminna dig om hur fin vänskap ni verkade ha. jag ber om ursäkt om du blev arg det ät trots allt din blogg och ingen har rätt att kritisera eller lägga sig i va du skriver.

2009-06-21 @ 20:04:15
Postat av: Dlo

Aja tala inte om vem du är men jag anar att du är någon i hennes krets eller kanske är du hon själv. Men i vilket fall vi HADE en fin vänskap men nu är den över och det är inget du eller någon annan behöver bry sig om. Hon är lycklig och det är jag med. Låt oss alla gå vidare med våra liv.

2009-06-21 @ 20:54:04
Postat av: Anonym

Ja då låt gå! Ha det gott!

2009-06-21 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0