Vill ha 7-elevns brownie

Magen kurrar. Men så låter det när man bantar och svälter sig själv till döds...Eller nää så illa är det nog inte. Men det finns en viktig tävling som jag måste vinna. Plus vill man se lite nice ut när terminen börjar i skolan och det finns massa lamkött..Hahhaa nej jag skojar, är ingen pedofil. Det börjar ju aldig snygga killar på vår skola utan bara snygga tjejer, hmmm kanske ska jag bli lebb eller vad tycker ni?..För övrigt så är det precis likadant här. Det är så illa att jag ränkar min dagar tills jag åker hem till sthlm igen...

Igår var chilli villi på besök och vi prata om allt och om alla idioter som finns i vår omgivning, fick oss ett gott skratt på deras bekostnad hahahah...Hoppas hon kommer över idag också för annars kommer jag ruttna och bli mögel. Juste mamma sa igår att på lördag då gäller det. HELVETE säger jag bara. Det blir storstädning och de mina vänner är inte bara damsuga moppa och damma NEJ, det är skura väggar, fönster, tvätta alla gardiner, rengöra alla skåpen i köket. Och så har vi ett jävla stort vitrinskåp i vardagsrummet som jag personligen tycker är helt meningslös, kan lika gärna ksta den, den ska jag rengöra. Som tur har vi tvättat nästa alla mattor, enligt mamma är det bara två kvar men jag tror inte på henne. Hon har en tendens och hitta mattor som ska tvättas som jag inte ens vet att vi har. Men jag är tacksam att hon förvanat mig några dagar i förväg för då kan jag ju se till och bli sjuk ojdå..hahaha...Nää så elak är jag inte får väl bita ihop och köra på, vi har ju trots allt gjort det varje sommar och vi har överlevt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0