Tripp trapp trull

tror man säger så ja... Lite tråkigt och jobbigt att komma på rubrik till varje ämne. Tänk om jag inte vill skriva någon rubrik.. Iallafullafall torsdag idag. Ingen ovanlig dag. likadan dag som min alla andra dagar här i byn. Ska städa nu och sen blir det träna träna träna till MAX..det känns som tiden går snabbare när jag sysselsätter mig och snart är den 24 augusti och skolan börjar igen. Längtar. Växjö har fått mig att hata sommarlov. Inte alls kulit...Saknar Rubis "hallå jag måste bara säga en sak". Saknar mitt hem faktist. Min soffa, min säng att bara gå runt i lägenheten och bara vara. Det är så illa att jag saknar att gå upp för den backen...Nog om sakna och dags att städa...i will be back

Trull trapp tripp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0