småland

Japp nu är jag tillbaka till växjö igen mina få läsare.. Haft en underbar vecka med tjejerna. Långa nätter som resluterade i att vi vakna sent aj aj inte bra. Skrattat så mycket med tjejerna så jag nu äntligen för första gången i mitt liv har fått 6 pack på magen, innan var det ett helt packet. Mjukt. Inte mycket kvar tills jag åker tillbaka till stockholm vilket jag längtar efter. Till mina rutiner. För övrigt händer det inte mycket mer.

Orkar inte med alla som utnyttjar mig och kommer till mig när de behöver något. Skäms ni inte. Antingen är ni vid min sida till slutet om inte så kan ni gå pulla er själva i röven. De jag förväntade mig skulle va vid min sida till slutet har vänt sig och dragit, det ända jag ser är deras arsle som vickar för fullt, vicka på ni men snart får ni i röven och då är det fan försent att gå tillbaka för jag har tagit en annan väg. Hejråååååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0