Saknar

 dig stockholm. Min stad där mitt liv finns. Mina vänner som jag saknar så himla mycket. Min säng, soffa, badrum, kök, tv. Arom, fika, hallå ja måste ba säga en sak. Chocklad på 7eleven. Ditt lasvegas. Ska bli skönt o komma hem till det vanliga sköna livet i stockholm. Ska absolut inte tillåta någon drama detta året. NEJ NEJ NEJ. Ska bli mitt sista sjukt roliga år på södertörn. Inget mer nytt folk. Har min lilla grupp som ja trivs så bra med. Vi ska skapa massor med minnen tillsammans...Absolut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är alla dina vänner inkluerad? P med?

2009-07-19 @ 13:32:34
Postat av: dLo

De som jag anser som mina vänner är det..=)Hoppas de e svar på din fråga P

2009-07-19 @ 14:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0