old times

Förr var det bra men även dåligt. Förr är saknad men även inte. Blandade känslor för hur det var förr. Typ som att jag saknar dess närvaro men älskar frånvaron. Förr gjorde mig glad men även irriterad och ledsen. Förr fanns det massa mer människor runt om mig. Idag är det mindre människor. Förr var dåtidens bekymmer som idag uppfattas som trams. Förr uppskattades inte saker som jag idag känner att jag borde ha uppskattat mer. Men vill jag att det ska bli som förr? Eller finns det något bättre framför mig? Känner att jag vill gå tillbaka med ena benet och fram med det andra. Dras mellan två tider. Jag vet inte vad som finns framöver, är som en typ av överraskning men jag vet vad som fanns förr och det är ju mindre spännande. Finner mig i en slags trygghet med att veta vad som kommer hända och vad som finns. Men samtidigt har jag inte provat på det andra. Två ben har jag som vill åt olika håll, får se vilket som vinner över det andra....

....Until that the rest is still unwritten

Kommentarer
Postat av: P

Framtiden är roligare. Jag vill följa med det benet. Förr är förbi. Framtiden är nuet. Jag är lycklig lottad om jag får ta del av den med dig. Om inte, kommer jag att bevara dåtidens minnen som guld. Du är guld. Jag oxå.

2009-07-12 @ 03:04:14
Postat av: dLo

Vem är du då?

2009-07-12 @ 12:04:32
Postat av: Anonym

Gissa 2 ggr....

2009-07-13 @ 18:02:34
Postat av: dLo

Efter ett samtal så fatta jag vem det är som skriver. Så jag säger Priscilla..Va får jag för att jag gissat rätt

2009-07-15 @ 16:04:02
Postat av: Anonym

en kotlett :)

2009-07-15 @ 19:16:23
Postat av: dLo

Behåll din kotlett för dig själv

2009-07-16 @ 01:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0