digelo digelj alla titta på mig...

....NEJ jag lyssnar inte på den låten utan skrev bara en meningslös rubrik. Idag grillades det för fullt här i byn. Jag åt så mycket att jag fick svårt att andas ett tag. Men helvete va gott de var. Jag undrar om de finns någon av mina läsare som har en minst lika tråkig sommar somm jag?..Jaja jag vet man ska inte klaga finns folk som har det mycket värre. Men nu är det så att jag har en lägenhet i huvudstaden där jag har vänner jag umgås med vilket är kul. Här har jag familjen men ingen jag kan umgås med i min ålder, alla är klimaterie kärringar som bara pratar om städning och inget annat.

Här får ni en snygg bild på mig...




Ja jag vet så jävla snygg va jag inte på denna bilden. Dock ser det ut som jag har jävligt långa fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0