Ain't no sunshine when dlo's gone

Visst känner ni så i sthlm?Visst saknar ni mig? Komigen nu ut med era känslor. Jag skulle ockå sakna mig om jag var borta. Men soon i will be back in stockholm=)...Jag måste bara säga att jag saknar skolan men jag saknar inte journalistiken. Det är sånt jävla tempo på de kurserna så jag inte ens hinner andas eller kamma mitt hår, eller de gör jag typ ändå aldrig men tänk om jag skulle vilja göra de någon gång nästa termin, men de kommer jag inte hinna för journalistiken nyllar mitt liv.

Tänk er en lång lång brownie längd asså det är inte som alla andra utan denna är jätte lång..Tänker ni på de? Bra tänk er nu hur jag trycker in den i munnen och sköljer ner den med pepsi..MUMS i löve löve löve it...Ja jag vet inte kul och läsa om mina brownie fantasier. Men säg mig vad vill ni att jag ska skriva om då?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0