Nu ligger de till såhär

Vanlig dag för mig dårå som innebär skola och sen hem, gick dock förbi gymmet en sväng där jag solade lite, känner att jag bränt mig. Men men sånt händer. Iallfall..kussen har bokat sin biljett och kommer till S-town imorgon och det blir skolfest på fredag dårå och som vanligt laddar vi en vecka innan och hoppas på att det kommer bli super duper kul. Men helt ärligt inget kan gå fel om det finns teqila och Linnart på en fest, det blir riktig HAFFLE eller vad säger du prissi? Nu till dagens seminarium, det gick faktist bra och jag såg ut att ha koll på läget iallfall, ska skriva ett PM som kommer ta min lärare med storm och hoppas på att hon tycker den är HYSTERISKT rolig. Starkt ord med det är faktist så hon säger om dem långtråkiga texterna vi läser som får mig att tänka över mitt liv och det kan sluta illa speciellt om man har citadon hemma. Jag måste dock ge mig själv lite beröm för att jag varit duktig och skrivit på bloggen denna vecka, ska försöka fortsätta med det och kanske skriva lite HYSTERISKT roliga saker.

Godnatt och vi hörs imon mina rastlösa läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0