Nu är den här

Durabel en tidskrift om hållbar utveckling. Jajamensan det är vi som har skapat den. Jag och min klass. Kände mig lite sådär små stolt när jag kollade igenom tidskriften och såg vad vi åstakommit. Jag har typ 20 ex hemma om ni vill köpa. Eftersom ni är mina vänner säljer jag dem för endast 100:- annars kostar dem 150:-. HYSTERISKT billigt. Det var kul att träffa journalistik klassen. Vi har ju splittrats, som Spice girels gjorde, eftersom som vi har olika huvudämnen och mål i livet. På tal om huvudämne så ska vi läsa en text till morgondagens seminarium som jag dock inte vill gå på. HELVETE. Vad har jag mer gjort idag?hmmm...Juste jag tvättade kläder och städade eftersom jag ska få besök av kussen. Sen var jag och handlade i flemingsbergs centrum i VI butiken som den heter men syrran kallar den för 10 kronors butiken och jag förstår henne. Gick in dit och det var massa saker för 10:- vissa saker va 3 för 10:- så det blev att jag tok handlade massor. Ja och sen skulle jag ta hem allt jag handlat, vilket var jävligt jobbigt, HELVETE säger jag bara. Men eftersom jag sitter och skriver här nu så vet ni att jag tog mig hem hel. Aja nu måste jag läsa min jobbiga text. Kanske bloggar mer senare ikväll annars slänger jag in ett inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0