Jaja jag vet

Det var länge sedan jag skrev något här och jag vet att vissa av er börjar bli trötta på att besöka min blogg när den endå aldrig uppdateras. Men nu ligger till såhära, förra veckan började den nya kursen, det funkar ganska bra men får se hur det kommer gå med PM skrivandet, tills dess får jag njuta av lugnet. Jag försöker hitta ett extra jobb så jag kan börja göra något som jag tänk göra sedan jag blivit student, SPARA PENGAR. Med hjälp av min ekonomiansvarige Eddie ska jag nog klara av de. Idag skulle mitt nya liv börja som alla andra måndagar men det slutade med 3 timmars fika i arom med priscilla och eddie, men andra kom och gick, men vi tre satt kvar tills priscilla skulle börja jobba. Kunde jobbat dem tre timmarna men kände inte att jag va på humör för att ringa upp folk och få svaret "walla jag vet inte". Jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag men förvänta er inget trots att jag skrev att jag ska försöka. Med tanke på att jag varje måndag säger att jag ska börja mitt nya liv och inte gör det så bör ni läsare inte tar mig på allvar.

Fredag blir det fucking mucking skolfest. Fullt öss medvetslös. Hoppas det blir lika rolig som cumpusfestivalen eller som insparksfesten hösterminen 08. Mer om festen får ni veta på lördag. Juste jag försökte göra falafelburgare idag och helvete vad det gick fel, men ska försöka tills jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0