Kanske är det jag som är känslig?

Försöker ha tålamod och förståelse men känns som att du har något emot just mig och att jag gjort eller sagt något till dig. Jag vet att jag inte sagt eller gjort något men ditt beteende mot mig ger mig denna känsla. Jag kanske är så van vid att du är så himla underbar och sen när du är bajsnödig så tar jag det personligt. Jaja jag vet du säger att jag inte ska ta det personligt men när jag ser att du är trevlig mot alla andra men hatisk mot mig så kan jag faktist inte låta bli att ta det personligt. Snälla kan du inte bara bajsa ut den klumpen du har inom dig och sen bli helt normal igen. Men å andra sidan kanske det bara är jag som är så jävla känslig. Men ser verkligen denna brud känslig ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0