Vart kommer allt ifrån

Jag noppar min överläpp och påbörjar efter det med mina ögonbryn när det är klart har det börjat växa ut igen från min överläpp är detta ett skämt eller. Vart fan kommer allt hår ifrån. Jag vill ha mer hår på huvudet men NEJ de går ju inte för sig, där tappar jag hår istället. Skulle det vara världens undergång om det sluta växa ut hår på min kropp?.. Mammas kropp är helt jävla hårfri men vadfan hände med oss barnen. Om vi inte tar bort håret på oss så kommer folk som hälsa på tro att mamma har fyra söner men i självaverket är vi två tjejer två killar. Ibland känner jag mig fan som en jävla gorilla asså...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du undrar...?

2009-08-03 @ 23:18:41
Postat av: Anonym

Hahahahahaahah =) 4 söner hahaha =D

2009-08-04 @ 01:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0