Nu har jag gjort det igen

Jag lär mig absolut aldrig. Varje gång jag hamnar i just denna situation som jag är i just nu så planerar jag hur jag ska göra i framtiden för att inte hamna i skiten igen. Men tror ni verkligen jag följer den planen. HELVETE HELLER. C-uppsatsen skulle vara inne innan lovet men jag vetifan vad jag gjorde medens alla andra satt i bibblan och skrev som om de vore deras sista dag på jorden. Nu sitter jag här hemma i växjö i mitt gamla rum som idag är min lillebrors rum, jo jag vet de tar över snabbt. Men iallafall sitter i rummet här som ger mig ångest och panik vilket inte underlättar för mig att skriva min uppsats. Jag har sktivit 6 sidor av 30 och de sex sidorna står det bara en massa skit som inte ens är relevant. Jag tror inte jag gör rätt. Jag behöver få handledning av min lärare men han är säkert på semster vilket man bör vara på nu men nää en idiot som jag är så måste sitta och skriva skriva skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0