framsteg

Idag har paniken lagt sig lite efter ett mail från min handledare plus att jag i söndags pratade med Matilda som var till stor hjälp och hon lugnade ner mig ganska mycket. Jag tror jag är på rätt väg och ska imorgon skicka in det jag skrivit till min handledare så han kan kolla igenom det jag skrivit och se om jag är på rätt väg. Jag får inte läsa C kursen i journalistik om jag inte gör klart och blir godkänd på c-uppsatsen i religion, och de mina läsare är stor press. För om jag inte får registrera mig på den kursen då får jag inget CSN och om jag inte får de så kan jag inte betala min hyra, då måste jag flytta ut och tillbaka till växjö och ruttna som en misslyckas kamel som blivit grovt våldtagen i fyra år som har drygt 200 tusen i skulder. Ja snacka om panik och fet ångest, håret på kroppen underlättar ju inte saken. Iallfall jag har än så länge skrivit 10 sidor och jag började i söndags så de bör jag få lite beröm för eller?..

Ohh jag vill färga håret kom jag på nu...vill ha denna färg



Vet ni när jag var typ 7 år så trodde jag att när man färga håret skulle man blir lika snygg som dem tjejerna är på hårfärgpaketet. Söt va. Snacka om stor besvikelse då jag för första gången färga håret och trodde jag skulle få blåa ögon och bli lika snygg som hon på paketet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, du är så himla duktig. Det kommer bli en asbra uppsats!

Puss

2009-08-04 @ 12:51:48
Postat av: Dilan

tack tack tack världens bästa Matilda=)..puss på dig min smålänning

2009-08-04 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0