Saknar saknar saknar er massor

Nu är vi inne på vecka 2 av praktiken prissi. Det kommer gå fort och hejsan hoppsan så sitter vi där i fiket i arom igen och trycker i oss hallonpaj samtidigt som vi får den fetaste ångesten, men hallonpajen får tyst på den där ångesten lite. Jag kan ju lugnt säga att jag saknar livet i Stockholm och uppskattar det så himla mycket mer efter tiden här. Saknar min syster och tjejerna hemma i Stockholm speciellt dig Silvia min sockertopp, gullegullegulleplutt.... Hade massa släktingar hemma i helgen, kan rent ut säga att de var KAOS och barnen framkallar djävulen i en själv. Kaoset och barnen fick mig att tänkte på om jag själv skulle ta och skaffa mig några barn, just då skrek det NEEEEEJ i mitt huvud men tänk er vad roligt det skulle vara med små ungar som du kan klä hur du vill. Mina barn skulle se ut som regnbågens färger=)...Javisst kan man tro att shit du har taskig klädsmak men för mig handla de inte om klädsmak eller mode utan att jag kan kontrollera dem små krabaten utan att dem ens kan säga ett pip. Självklart ska jag ta massa bilder på dem som jag senare kan vända emot dem ifall de skulle bli kändisar och rika. Nu tänker ni elak mamma men erkänn att jag gav er alla en idee?...Ne nog med mina mammaplaner, mer delar jag inte med nu...

Nare mare, Prissi sissi, rubi mubi och silvi bilvi...puss


Kommentarer
Postat av: Shilan

hahaha du är sjuk dloo:D men jag håller med dig helt och hållet :) synd att du inte är uppe i sthlm nu, kunde vi ha träffats.. Puss

2008-10-08 @ 17:06:40
URL: http://onehappymotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0