I'M BACK ON TRACK

Ja det va inte igår som jag skrev lite här. Anledningen till att det inte blivit så mycket skrivande är för att min dator har avlidit, ja det är sant och jag är väldigt ledsen för de men jag tror den är på en bättre plats nu. Så jag fick låna datorn av världens bästa människa som är dunderbar.

Då kanske jag ska berätta lite om vad som har hänt sen sist. Jo nu är det så att praktiken tog slut och jag återvände till Stockholm med hoppet att de kommer bli två lugna veckor men hoppet svek mig. Det har varit ett helvetes krig. Denna kursen har fått mig att ifrågasätta om det verkligen är detta jag vill plugga? Men hoppas bara är så denna kursen och att glädjen kommer tillbaka. Men nu har vi iallafall lämnat in allt och tortyren är över..=) För en stund glömde jag den åtta sidiga rapporten som ska in på tisdag men men det är ett bekymmer som jag får ta itu med imorgon.

Jag ska uppdatera min blogg snart med mer bilder och mer skvaller. Tills dess va glada och låt er inte dras ner av små saker, världen är fullt av problem..

Prissi vi rocker fett inom radio...Snart kommer vårt egna radio program

Kommentarer
Postat av: Prissi

Ja... med Beyonce för Sveriges Radio P3.

2008-10-23 @ 21:23:44
URL: http://priscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0