Hejsan svejsan

Yes box nu skriver jag igen..Vet ni de som jag skulle ut och jaga folk med sprang iväg utan mig=(...Men men shit happens... Så nu är det så att jag praktiserar på smålandsposten i växjö och ska vara kvar här i två veckor. Imon har det gått en vecka=)..DUKTIGA VI är eller hur prissi?..(sucka in och va inte negativ nu min vän, VI KLARAR DE)...Iallafall vi fick inte göra praktiken i stockholm så därför valde jag växjö eftersom jag ha familjen här så då passa jag på och besöka dem, två flugor på en smäll....Saknar stockholm lite smått och våra tider på arom och gymmet där vi frossa i oss vitlöksös...by the way tjejer han mannen har sålt stället till någon annan så jag e lite orolig om de kommer bli lika god vitlöksås och lika trevlig och generös man?..=(...Jag fick äta där sista gången dagen jag åkte hem till växjö med silvia haha... Bilder och roligare texter kommer upp snart, ha tålamod liksom jag befinner mig i växjö, TRÅKIG STAD TRÅKIGA MÄNNISKOR så de smittar av sig lite men sooon i will be in stockholm soo it will be more funny things to read..OBS fick knappt godkänt på engelskan så ta hänsyn mina läsare...

tjingeling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0