Torsdag men känns som Fredag

Denna veckan har varit lång men endå kort. Idag träna jag tills jag börja känna blodsmak i munnen. Det var skönt faktist med tanke på all choklad som jag tryckte i mig igår kväll...Man kan inte ge en tjej som ska snart få mens choklad bit och tro att hon inte ska kräva mer...Jajamensa krav krav krav blev det och tryckte i mig massa choklad till ja inte kunde andas mer...Förlåt Anna Skipper.....Nu sitter jag här hemma och har bajs tråkigt =(....Känns fan som det är fredag så jag såg fram den mongobufe som vi skulle äta på lördag men min vän fick andra planer så det blir hemma kväll hos syrran på lördag men det är kul det också, så länge det bjuds på mat=)....


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Va kul att du skrev till mig :) Men åh, varför säger alla Mula, herre jösses! Fin bild BTW :) Pyss

2008-11-20 @ 01:11:28
URL: http://chiiica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0