Mitt nya liv börjar imorgon

Det har varit en hektisk vecka men nu gäller det att börja sitt nya liv och ta tag i saker. Imon så ska jag börja mitt nya liv med träning och nyttig mat. Har gjort de innan så jag kommer absobalut klara av de. Igår hade jag faktist en helt underbar dag. Vi käka, bowla, fika och skratta en massor med tjejerna och kvällen kunde inte avslutas bättre..=)....Idag började min nya kurs och jag kan lugnt säga att den gav mig en chock. Jag tänker efter att jag borde ha lärt mig nu efter tre år på skolan att det inte är som på gymnasiet men fan heller jag vägrar fatta det.

Igår så hittade jag en tröja på Veromoda som kosta 149kr men jag ville ha den för 100 men både jag och du vet att det inte går så jag köpte inte den. Igår så upptäckte jag att skärholmen centrum är jävligt stort. Det finns en massa butiker som jag inte såg sist jag var där. Men men det va de.....

Kommer mera.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0