Jag är världens odugligaste vän

Min bästaste vän mår dåligt och jag har varit så jävla dålig på att finnas där för henne. Jag kan inte be henne om ursäkt för att en ursäkt hjälper inte den ensamhet jag fått henne att känna. Jag vet inte hur man hanterar situationer som denna. Jag är jätte dåligt på att trösta någon som gjort slut på ett förhållande. Jag vet inte vad man säger eller gör. Men om någon dör då vet jag vad jag ska säga och göra för det är jag bäst på men allt annat suger jag fett. Hon är så himla ledsen min vän och har en smärta som jag känner inom mig. Jag tänker på henne hela tiden och önskar det fanns något jag kunde göra eller säga för att lindra den smärta. Jag är som en blind person som behöver en ledarhund som säger vad jag kan göra. Min underbara vän jag vet att du aldrig kommer glömma eller förlåta att jag inte fanns där för dig den dagen du behövde mig som mest och jag kan inte vrida tillbaka tiden till den dagen så jag kunde vara en bra vän. Men jag erkänner jag är en dålig vän och du förtjänar det bästa så därför ska jag försöka vara det bästa och hoppas att det inte är försent för de

Min underbara vän Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: Prissi

DU är världens bästa vän och jag älskar dig in i kriget och innan kriget och efter kriget och när Dennis dog i kriget.

2008-11-29 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0