Idag började det

Mitt nya liv började idag. Jag har ätit nyttig mat och druckit massa vatten som jag brukar vara dålig på. Men dock har jag inte tränat och det är för att jag känner mig lite små krasslig så vågar inte träna. Men förhoppningsvis känner jag mig bättre imorgon så jag kan träna tills jag känner blodsmaken i munnen. Imon ska jag även jobba vilket jag inte ser helt fram emot men jag tänkte jobba lite extra mycket denna månaden för vi får lite csn i december. Jag ska vara hemma hela jullovet men jag behöver extra pengarna för att kunna börja spara pengar. Behöver en slags startkapital för att jag ska kunna spara annars funkar det inte för mig. Jag hoppas på att få extra jobbet som värdinna på en mässa men vi får se hur det blir med den saken. Måste även poängtera att jag hade en jätte tråkig lektion som bidrog till att jag skrev lite

Här är något av de jag skrev

Du är en person som utstrålar ödmjukhet och trygghet.
Du är en person som kommit mig nära som ingen annan.
Du är en person som giver mig all världens lycka.
Du är en person som jag värdesätter högt.
Du är en person som får mina läppar och hjärta att le
Du är en person som är omtyckt av alla i din omgivning
Du är den personen som Jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Prissi

Åååååh tack för dina fina ord. Right back at ya! :D:D:D driiiiiiiiiver. Jag vet vem dina ord tillhör. LOVE is in the air

2008-11-05 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0