Trött

Jag är så himla trött på all drama. Det tar för mycket av min energi. Men nu räcker det. Bästa sättet att bli av med all drama är att ta avstånd från människor som skapar kaos....Jag ska bara bry mig om dem som förtjänar det i min omgivning och det är inte så många som förtjänar de.

När man kokat pasta slänger man i det i en sil för att vattnet ska rinna ut och endast den goda pastan finns kvar. En gång om året gör jag det med människor i min omgivning. När allt skit runnit ur silen finns det enstaka personer kvar och dem håller jag hårt vid för dem är värda mycket och förtjänar det bästa.

Jag ska ta hand om mig själv nu och inte ge 100% av mig själv till människor. Och inga mer nya människor får komma in i mitt liv. Det räcker. Det får vara nog.

Jag har mig själv att lita på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0