Snart är det slut

Nu är det två dagar kvar till ett nytt år och för er som inte har koll ska vi påbörja 2009. Ja 2008 kom och gick helvete vad snabbt det gick. Men mycket hände detta året. Både roliga och mindre roliga saker. Det var både skratt och tårar. Vänner kom och gick. Andra kom och gick. Jag åkte till Tunisien och hade en underbar vecka. Jag har bestämt mig för att åka på språkresa. Jag har öppnat mina ögon och slutat vara så himla trångsynt. Jag gjorde ett mindre kirurgiskt ingrepp. Jag intervjuade Gudrun Schyman. Jag kom in på ISEP som är utlandstudier i USA. Men höjdpunkten har varit:
Det eviga ljuset som tänds i mitt hjärta. Du får mig att känna mig speciell

Gott nytt år och hoppas 2009 ger er alla lycka lycka lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0