Så vart det helg igen

Tvättar kläder just nu vilket jag inte gjort på typ en månad...men men bättre sent än aldrig... Sen blir det couscoussallad och mys framför tv:n...Grannarna flyttar ut så hissen är upptagen vilket gör att jag får gå upp och ner 6 våningar. INTE LÄTT alls, får andnöd på fjärde våningen, ser svart på femte våningen och spyr ut mina lungor på sjätte våningen, HELVETE...

Lite bilder till er bloggläsare som verkar ha massa av fritid som sitter och läser min blogg..NO LIFE





                                                        Jag och Dilemn



Denna bild kommer enbart upp för dem goda bakelserna och glassen och han på bilden är ju söt också men bakelserna knäcker..Mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0