Lov för alla andra


Jullovet har börjat för vissa men för mig kommer det aldrig börja. Kommer att bli kvar i stockholm under lovet för att plugga eftersom hemma i Växjö får jag absolut inget gjort för det är folk hos oss 24 timmar..ORKA...Just nu sitter jag i skolan och skrev klart min lilla artikel som ska vara inne idag kl 17. Sedan blir det träning och jobba en timme istället för Rubi som är hemma hos familjen. Hoppas allt går bra där hemma och vi tänker på dig hela tiden. Min andra halva har åkt iväg och tomheten känns som ett skott i mitt hjärta men snart är du tillbaka och då blir allt underbart igen.

Efter 5 timmars samtal lärde jag mig att så som jag är inte lämpligt vid vissa tillfällen. Min öppenhet och sociala sida ger friheten till andra att kunna vara helt bekväma i min närvaro vilket ibland inte är bra.  Det kan se fel ut och folk kan misstolka. Vilket många på denna skola är duktiga på. Jag måste vara tung men samtidigt mig själv. För jag måste tänka på hur mitt beteende kan få andra i min omgivning som betyder så himla mycket för mig att må dåligt och känna sig betydelselösa och att jag inte visar någon som helst respekt. Jag måste hitta en balans och jag tror på att det kommer gynna mig i slutändan och min godhet kommer inte utnyttjas.


Kommentarer
Postat av: Prissi

HAHAHA, överdrivet med skott i mitt hjärta. Märks att du ska bli journalist

2008-12-18 @ 21:27:06
Postat av: dLo

HAhahahahha en dålig sådan helvete

2008-12-19 @ 18:48:48
Postat av: prissi

HELVETE

2008-12-20 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0