Ensam

De sista detaljerna med sminket ska fixas och klackarna ska på. Slipsen rättas till och spriten hamnar i en påse. Skorna ser nya ut och möter den iskalla marken. På väg till fester med nära och kära för att välkomna 2009. Ja så ser kvällen ut för vissa och andra firar det med en lugn kväll hemma med familjen. Och vissa sitter ensamma och kollar på tv. Ja så ser min nyår ut. Sitter hemma i min lilla studentlägenhet i stockholm och kollar på tv medans mina nära och kära firar tillsammans. Till en början tyckte jag att nyår var överskattat men helvete vad ensam man känner sig nu, nästan så att jag tycker lite synd om mig själv men men det är 3 timmar kvar sen är det över. Sen är den en helt vanlig dag och då kommer det nog inte kännas lika ensamt. Hoppas ni alla andra där ute har det super duper skoj för jag själv badar i mina egna tårar. Men det sägs att så som man börjar året så kommer det fortsätta så ska försöka lägga på ett leende på läpparna innan tolvslaget så jag kan vara glad det nya året.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0