En vecka snart

Varje gång har jag skrivit att jag ska börja mitt nya liv som innebär träning och nyttig mat. Det har funkat i en dag sen har jag bara struntat i det. Men nu har det snart gått en vecka sedan jag påbörjade mitt nya liv och jag känner på mig att det kommer fortsätta...

Om man gillar någon varför säger man det aldrig då det finns någon chans att personen man gillar känner detsamma? Varför säger man det då det absolut inte finns någon som helst chans? Fan om ni gillar någon säg det direkt för annars kan det vara för sent för det och då står du där med känslor som du inte vet hur du ska hantera.

Bilder på min goda couscoussallad...mums...=)


Med vinbladsdolmar


Min fina julgran men det fattas paket =(


Sen denna bild för jag är så söööööt på den=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0